naam van je online programma
hier kan je een subtitel plaatsen
Herkenbaar?
Omschrijf de mogelijke problemen van de klant in bulletvorm
Of omschrijf waar de klant zich in herkent of juist wat de klant aan spreekt.
Bijv. Heb je het te druk maar denk je aan het einde van de maand huh? Ik heb niet verdiend naar wat ik heb gewerkt
Bijv. Voel je dat je niet aan je bedrijf werkt, maar erin?
Bijv. Wil je weten wat jouw drive is? Meestal is het dichterbij dan je denkt waardoor je het niet meer ziet.
Bijv. Wil je leren van de fouten die ik zelf ook heb gemaakt? Zodat jij dit fouten niet hoeft te maken?
Bijv. Ben je zichtbaar genoeg?
plaats hier
een korte quote
probleem of uitspraak uitgebreid beschreven
Ga hier iets uitgebreider op het probleem of de interesse van jouw klant in. Verplaats je continu in de klant. Dus denk niet vanuit het verkopen van jouw dienst. Maar waar loopt jouw klant tegen aan?
Of waar houdt jouw klant van? Schrijf verder in de oplossing. Hoe zou het zijn als…
Voorbeeld: Je hebt al weken last van rugpijn, het belemmert je in je dagelijkse leven. Aan het einde van de dag moet je echt op de bank, want je kan niet meer! Hoe zou het zijn als je rug je niet meer zou belemmeren?
Als jij weer kan genieten van de leuke dingen, zonder dat jij je rug steeds voelt? Laat ons je helpen!
waarde
Wat levert jouw product of dienst de klant op?
Wat beheerst of kan de klant na deelname aan jouw dienst?
Bijv, Alleen nog maar met die leuke klanten te werken?
Bijv, Om uitgedaagd te worden en te groeien
Bijv, Met vertrouwen een gesprek in te gaan?
Bijv, Vooral weer die vrijheid te ervaren?
Pakketten & Prijzen
Standaard
- Hier kan je vermelden wat er in het pakket zit inbegrepen
Premium
- Hier kan je vermelden wat er in het pakket zit inbegrepen
- wat de extra’s zijn t.o.v de andere pakketten
VIP
- Hier kan je vermelden wat er in het pakket zit inbegrepen
- wat de extra’s zijn t.o.v de andere pakketten
- Ook kan je de bonussen hier vermelden
meer informatie
over jezelf & je bedrijf
Vertel hier iets over jezelf of jouw bedrijf. Laat hierin de expertise zien. Waarom moet de klant bij jou of jouw bedrijf zijn? Denk hierbij aan je eigen ervaring. Misschien heb jij een zelfde situatie meegemaakt, waardoor jij ze aan de hand mee kan nemen in het proces. Of heb je ontzettend veel mooie trainingen en opleiding op jouw vakgebied afgerond. Of ben je al heel lang werkzaam in het vak en is het daardoor jouw expertise geworden. Deel ook vooral je passie voor jouw vak. Laat zien dat het echt jouw droom is om dit te doen.
Voorbeeld: Ik vind het iedere keer weer zo bijzonder als mijn
zangleerling dan echt die noot haalt waar ze al zo lang tegen op kijkt.
uitlichten
Op deze plek kan je nog een bepaalde tekst uitlichten
uitlichten
Op deze plek kan je nog een bepaalde tekst uitlichten
uitlichten
Op deze plek kan je nog een bepaalde tekst uitlichten
wat gaat de klant leren
wat houdt
dit traject in?
Het programma is een persoonlijk traject, maar wel in groepsverband waarbij we 6 maanden werken aan je bedrijf. Hierbij geef ik ook 2 live dagen. Verder krijg je elke 2 weken een skype coach call waarbij we gaan kijken naar jouw business en jouw persoonlijke vragen. Ik zal je daarin uitdagen, stappen laten zetten, coachen, toejuichen en begeleiden.
Het programma is een persoonlijk traject, maar wel in groepsverband waarbij we 6 maanden werken aan je bedrijf. Hierbij geef ik ook 2 live dagen. Verder krijg je elke 2 weken een skype coach call waarbij we gaan kijken naar jouw business en jouw persoonlijke vragen. Ik zal je daarin uitdagen, stappen laten zetten, coachen, toejuichen en begeleiden.
Het programma is een persoonlijk traject, maar wel in groepsverband waarbij we 6 maanden werken aan je bedrijf. Hierbij geef ik ook 2 live dagen. Verder krijg je elke 2 weken een skype coach call waarbij we gaan kijken naar jouw business en jouw persoonlijke vragen. Ik zal je daarin uitdagen, stappen laten zetten, coachen, toejuichen en begeleiden.
Jij droomt hier toch ook van?
Om dat werk te doen wat het beste bij jou past?
Alleen nog maar met die leuke klanten te werken?
Om uitgedaagd te worden en te groeien?
Met vertrouwen een gesprek in te gaan?
Vooral weer die vrijheid te ervaren?
wat klanten zeggen over
dit traject
Hier kan je een korte toelichting plaatsen over de persoon die de recensie heeft gegeven
Hier kan je een korte toelichting plaatsen over de persoon die de recensie heeft gegeven
Hier kan je een korte toelichting plaatsen over de persoon die de recensie heeft gegeven
veel gestelde vragen
Voor wie is dit traject bedoeld?
Voor ondernemers die een volgende stap willen zetten in hun bedrijf.
Hoelang duurt dit traject?
Het traject duurt x weken.
Is dit een online training?
Dit is een gecombineerde training. Het grootste deel van de training zal online plaatsvinden, maar we hebben ook een live dag op (datum).
Wanneer start dit traject?
We gaan op (datum) van start!
Kan ik ook in termijnen betalen?
Ja, het is mogelijk om in termijnen te betalen. Als je van deze mogelijkheid gebruik wilt maken stuur dan een e-mail naar info@info.nl.